SPEAKERI 2024
Andra Pintican, airost.ro & Scoala de HR, Povestitor de ROST si Antrenor HR
Povestitor de ROST si Antrenor HR, airost.ro & Scoala de HR

Andra
Pintican

După ce am căutat sensul în muncă alături de peste 10 000 de oameni și zeci de organizații, am înțeles că până la urmă starea de bine și performanță izvorăsc din ROST. Am descoperit astfel că ROSTUL este sensul pe care un om ALEGE să îl dea vieții și muncii sale, în... funcție de cât știe despre el și despre lumea din jurul său! De aceea nu mă opresc din a căuta ROSTUL prin explorarea lumii mele interioare și exterioare și mă bucur că pot susține atât de mulți oameni în acest proces de relaționare cu viața!
read more ...
read less ...
Ramona Huștiu, Carrefour România, Supermarket Business Unit Director
Supermarket Business Unit Director, Carrefour România

Ramona
Huștiu

Ramona Huștiu s-a alăturat echipei Carrefour România în 2006, iar în prezent ocupă funcția de Supermarket Business Unit Director. În cei 18 ani de activitate, Ramona a reușit să evolueze constant în departamentele Operațional, Financiar, Supply Chain, ocupând peste 10 roluri în... cadrul companiei. Sub coordonarea sa, planul de transformare Supply Chain s-a concretizat prin dublarea rețelei logistice și redefinirea tuturor fluxurilor de aprovizionare; implementarea unui nou soft de aprovizionare pentru magazine și depozite; integrarea activităților de Supply Chain a rețelei de magazine și depozit Billa în Carrefour România. Din luna octombrie 2022, Ramona coordonează activitatea operațională a celor 192 de magazine din formatul Market Carrefour România, alături de o echipă formată din peste 3500 de colegi, urmărind îmbunătățirea proceselor operaționale a tuturor magazinelor Market la nivel național, strategia de business, remodelarea magazinelor și dezvoltarea membrilor echipei sale. „Oferă ceea ce ți-ar plăcea să primești și tu” este deviza care a motivat-o  pe Ramona să evolueze de la jobul de vară de casier, la actuala funcție de Supermarket Business Unit Director.
read more ...
read less ...
Gabriela Crețu, Ursus Breweries, Vice President of Sales
Vice President of Sales, Ursus Breweries

Gabriela
Crețu

Cu o experiență de 24 ani în industria berii cu stagii în vânzări, marketing și trade marketing (cel din urmă cu cea mai lungă perioadă), Gabriela Crețu ocupă în prezent poziția de Sales VP în cadrul Ursus Breweries. De-a lungul timpului, Gabriela a demonstrat excelente abilități... de leadership și o bună înțelegere a consumatorilor, clienților și a tendințelor de piață. Gabriela a deținut mai multe roluri în cadrul organizației, având o contribuție semnificativă la rezultatele companiei. Gabriela se declară fan shopper marketing și este un speaker consacrat, participând la diverse conferințe de B2B și în cadrul comunității de marketing. Este absolventă de Litere și CIM (Certificate Institute of Marketing).
read more ...
read less ...
Oana Bejan, Danone România, Country Topline Unit Leader
Country Topline Unit Leader, Danone România

Oana
Bejan

Cu o experiență de peste 18 ani în FMCG, Oanacoordoneaza operațiunile comerciale ale companiei, iar experiența sa vastă în FMCG, atât în retail cât și în producție, este esențială în menținerea și consolidarea poziției de lider a Danone pe piața locală. Oana Bejan și-a... început cariera în Danone România în 2013 și a ocupat diverse funcții de conducere în departamentul de vânzări, contribuind la dezvoltarea companiei și la consolidarea poziției de lider pe segmentele de iaurt și produse pe bază de plante.
read more ...
read less ...
Ioana Cristea, Bimbo România, PMO & Corporate Affairs Manager
PMO & Corporate Affairs Manager, Bimbo România

Ioana
Cristea

Cu o înclinare specială spre digitalizare și modele de lucru agil, Ioana a construit proiecte de marketing și comunicare pentru companii cum sunt Samsung, Muller, Goodmills, Willo, Doc.ro, FAN Courier, eJobs și a coordonat campanii de responsabilitate socială pentru UNICEF, Save the Children,... Fundatia Motivation și Special Olympics. Este career coach și marketing trainer certificat și face tot posibilul să își ghideze viața personală și profesională după două valori: încrederea în oameni și blândețea în acțiune. Ioana s-a alăturat Grupo Bimbo odată cu intrarea pe piața din România a liderului global în panificație, prin achiziția a 16 fabrici locale și a portofoliului de pâine Vel Pitar și 3Brutari, cele mai extinse branduri de pâine din România. Dupa demararea strategiei de marketing pentru extinderea Bimbo România în două teritorii noi în completarea pâinii, Sweet Baked Goods și Salty Snacks, a preluat coordonarea Comunicării Corporate, internă și externă, a strategiei de CSR a grupului în România și managementul transformării organizaționale.
read more ...
read less ...
Tatiana Sverdlic, Mars Wrigley Europa Centrală, Director S&OP+ | ODDA | Activity Management
Director S&OP+ | ODDA | Activity Management, Mars Wrigley Europa Centrală

Tatiana
Sverdlic

Tatiana are 15 ani de experiență în industria tutunului și a berii, iar din octombrie 2024 ocupă poziția de Director S&OP+ | ODDA | Activity Management în cadrul Mars Wrigley Europa Centrală. Este membră a echipei de conducere din Europa Centrală, fiind responsabilă de guvernanța... procesului de integrare a afacerii S&OP+, de implementarea cross-departamentală a strategiei și coordonarea proiectelor de digitalizare din cadrul grupului, dar și de crearea unei culturi bazate pe îmbunătățirea continuă.   Tatiana aduce în poziția sa expertiză în managementul mărcii, în marketing comercial, în managementul categoriei și în vânzări. Ea conduce o echipă de asociați profesioniști și pasionați, ghidată de autenticitate și dorința de a avea un impact pozitiv asupra afacerii și a oamenilor cu care lucrează.
read more ...
read less ...
Luiza Cristina Nedelcu, RetuRO SGR, Training Manager
Training Manager, RetuRO SGR

Luiza Cristina
Nedelcu

Doctorand în Lingvistică, Nedelcu Luiza Cristina activează ca Training Manager la RetuRO din Septembrie 2023. Parcursul său profesional reflectă o pasiune profundă pentru dezvoltarea oamenilor și managementul programelor de training. Și-a început cariera ca Trainer Lingvistic, rol pe... care l-a ocupat timp de doi ani, punând bazele expertizei sale în instruire. Din 2015 până în 2021, a ocupat poziția de Process Trainer, perfecționându-și abilitățile de coaching și formare pentru diverse echipe. Începând cu 2021, și-a extins responsabilitățile, manageriind programe de training în domeniul corporate, contribuind la dezvoltarea angajaților și la alinierea strategiilor de instruire cu obiectivele organizaționale. Cu o experiență vastă și o abordare strategică, Nedelcu Luiza Cristina aduce un impact semnificativ în domeniul trainingului și dezvoltării profesionale.
read more ...
read less ...
Corina Neagu, Founder DARE, International HR Consultant, Senior Practitioner EMCC Mentor & Coach
International HR Consultant, Senior Practitioner EMCC Mentor & Coach, Founder DARE

Corina
Neagu

Am fondat Dare (Development Advice & Resources) în 2016 fiind cu adevărat conștientă că pot aduce valoare multor oameni și multor companii prin ceea ce fac cel mai bine: descoperind potențialul în oameni și făcându-l să funcționeze pentru a-și atinge obiectivele. Lucrul cu... oameni din întreaga lume (susțin workshop-uri de resurse umane și management în Asia din 2015 și sunt profesor de business și HR la Link Academy, Atelierele Ilbah, Edu Jobs și Școala de HR din București) este uimitor, prin urmare îmi propun să ofer excelență în tot ceea ce fac: recrutare, proiectare organizațională și dezvoltare, formare, centre de evaluare, coaching, mentoring, consiliere & orientare în carieră, consultanță în resurse umane. De asemenea, scriu pentru diferite publicații online, sunt formator și evaluator autorizat și partener a două companii ale căror instrumente le folosesc în procesele de design și dezvoltare organizațională, recrutare, centre de evaluare, consiliere etc. În prezent sunt în formare în Psihologie Integrativă și Masterandă în Consiliere în Educație și Leadership la FAIMA, UPB. Îmi place foarte mult fiecare zi din viața mea, fiind pe deplin susținută de familie, și cred că misiunea mea este să fac bine, să contribui la schimbări pozitive în viața oamenilor și să readuc umanul în „resursele umane.
read more ...
read less ...
Mihaela Tyrel de Poix, Crama SERVE, Co-fondator
Co-fondator, Crama SERVE

Mihaela
Tyrel de Poix

Mihaela Tyrel de Poix este, alături de contele francez Guy Tyrel de Poix, co-fondatoarea Cramei SERVE, prima companie privată de vinuri din România și unul dintre cele mai de succes business-uri viticole, înființat acum 30 de ani. Guy și Mihaela de Poix au readus soiul Fetească Neagră în... atenția viticultorilor și a iubitorilor de vinuri, SERVE fiind autorul primului vin Fetească Neagră notată cu peste 90 puncte Parker. Din 2024, la fix 30 de ani de la înființarea cramei, Mihaela Tyrel de Poix a predat cârma afacerii fiicei sale, Silviana Petre Badea, care a devenit director general al Cramei SERVE după o lungă carieră de management în real-estate. Mihaela de Poix rămâne foarte implicată în business-ul familiei, concentrându-se asupra zonei de producție și oferind o extrem de prețioasă rezervă de know-how și experiență în managementul companiei.
read more ...
read less ...
Silviana Petre Badea, Crama SERVE, Director General
Director General, Crama SERVE

Silviana
Petre Badea

Silviana Petre Badea este, din 2024, noul director general al Cramei SERVE, unul dintre cele mai prestigioase business-uri din domeniul viticol din România. După o experiență îndelungată în real estate, Silviana Petre-Badea a preluat responsabilitatea conducerii SERVE de la mama sa, Mihaela... Tyrel de Poix, co-fondator al primei crame private din România. Din această poziție, Silviana și-a propus nu numai consolidarea business-ului, dar și promovarea vinului românesc de calitate în rândul consumatorilor români. Silviana a condus timp de 8 ani compania de real estate JLL Romania, iar în prezent a rămas membru non-executiv in în Boardul CEE al iO Partners. Este absolventă a Academiei de Studii Economice și are o experiență de 20 de ani în consultanță real-estate, dintre care ultimii 10 ani în top management.
read more ...
read less ...
Manuela Mancaș, AHA Moments, Fondator & Director General
Fondator & Director General, AHA Moments

Manuela
Mancaș

Manuela este unul dintre profesioniștii de renume din industria de research, cu o experiență de peste 18 ani. Ea a fondat AHA Moments în 2021, o agenție locală de cercetare cu creștere accelerată, ce a atins venituri de +1,3 milioane de euro în doar 3 ani de la lansare. „Clienții spun... că vin la AHA pentru proiecte de referință, ce implică decizii strategice sau un research și logistică complexe.Ne place să descoperim trasee neexploatate și fiecare proiect pe care îl derulăm este unic”, menționează Manuela ca o rezumare a modului de a fi și de a lucra AHA.
read more ...
read less ...
PARTENERI
Coca-Cola HBC
Bimbo România
Mars
RetuRO SGR
Carrefour Romania
Danone Romania
Manhae by Vitavea
Trade Media SolutionsTrade Media Solutions
Trade Media Solutions